10/14/2017

MINI RECENZIJE NO.2

3


Kada ne mogu neki proizvod staviti u cijelu recenziju, onda mi super dođu ove mini recenzije, stoga vam danas donosim mini recenzije nekoliko proizvoda koji su se našli u mojoj kolekciji :D


Aura olovke za usta i oči


Oko Aura olovki za usne sam imala podijeljena mišljena, bile su pigmentirane i ostavljale dobru boju na usnama, ali su bile jako suhe i slabo razmazive i nikad nisam bila njihov najveći fan. Uz neki lagani balzam koji bi im dao malo jaču mazivost su mogle proći, ali samostalno me nisu fascinirale.

Olovke za oči s druge strane su ostavljale lijepu boju bez puno truda, pa se nisam morala boriti s nadraženim očima kad sam ih koristila i one su mi se svidjele i opet bi ih kupila. U sebi imaju neki lagani metalik odsjaj i izgledaju jako zanimljivo na očima.




Garnier dvofazna micelarna


Općenito ne volim micelarne, a ni ovu nisam voljela pretjerano, jednostavno je ostavljala uljni film, a nije mi dala toliko dobre rezultate, a i ulja je bilo bitno manje naspram micelarne pa se taj uljni dio brzi potrošio i mislim da to nema baš nekog smisla, ali eto. Not a fan.


Aura Geisha rumenila



Žao mi je što su ova rumenila dio limitirane edicije, jer su genijalna rumenila. Jako pigmentirana, cjenovno isplativa, lako se blendaju i divne su boje.
Nekad ih koristim tako da kistom idem u jednu od boja na reljefu, nekad ih miješam zajedno, ali ih svakako jako volim.
A pogledajte samo kako su divna vizualno? Padam na vizual definitivno, a ovaj me je oduševio :D



Catrice The precious copper


Catrice The precious copper paleta mi je jedna jako draga paleta jer jednostavno sadrži prekrasne nijanse, pigmentacija joj je stvarno savršena, ne trusi se i sjenila su mekana kao maslac, doslovno klizi preko kapaka, trajnost je odlična s bazom, bez baze i ne koristim sjenila pa tu nisam relevantna jedino što bi nekom moglo smetati je to što nema nijednu mat nijansu, ali meni ne smeta jer hvala Bogu, imam paleta i sjenila za dva života, pa je lako kombiniram s drugim sjenilima.
Boje su na topliju stranu, a sadrži 10g na 9 sjenila, što je cca 1,1 gram po sjenilu.



Catrice Lip Cushion sjajilo



Catrice Lip cushion sjajilo u nijansi Better make a mauve je jako gusto, pigmentirano i sjajno sjajilo koje se ne lijepi puno, više mi ima neki mokri filing na usnama, dosta dugo traje i prekrasno izgleda preko ruževa sličnih nijansi, a otprilike bi rekla da je kopija za skoro istu nijansu iz njihove Shine appeal fluid linije sjajila, a sjajilo iz te linije, jako sličnog naziva sam obožavala i kupila u par primjeraka kad su izlazili iz prodaje da ne ostanem bez njega jer sam doslovno ovisna bila o njemu, to sam jedino stavljala na usne, a stavljam i danas, jer savršeno izgleda.
Kada otvorite čep, ima taj aplikator koje ne volim jer imam osjećaj kao da je milijun bakterija u njemu, ali preživljavajuće je, radi tako da se donji dio odvrće i onda dolazi boja u gornji dio.
Ima 3,5 ml što je okej za jedno sjajilo.



Catrice Glam & doll  sculpt maskara


Jedna dobra maskara, Glam doll sculpt koju obožavaju valjda svi koji su je probali, a da ih ja znam, meni se isto svidjela, ne lijepi trepavice, razdvoji svaku i da im lijepu boju i volumen, iako mi je više dnevna nego večernja maskara, osim ako je kombiniram s još nekom koja da taj wow efekt.
Ima gumenu četkicu, kakvu moje trepavice inače ne vole, ali s ovom sam stvarno u dobrim odnosima.
Ne trusi se tokom dana, a sredstvom za skidanje šminke je sasvim normalno uklonim bez da se ujutro probudim s kolutovima oko očiju.
Radi to što kaže da radi i ja sam time zadovoljna.


Afrodita Sun care After sun jogurt za tijelo


Ajme, ovo OBOŽAVAM! Ovaj jogurt u sebi ima kokosovu vodicu, lagane je teksture i brzo se upija, ne ostavlja ljepljivi film na koži, a osjetiš da ti je koža hidratizirana, kada je koža još topla i ugrijana od sunca, on kao da se rastopi i postaje još vodenastiji na koži. Ima prekrasan miris kokosa, slatkast miris, pa tko ne voli da zna, iako nisam fan slatkog mirisa, ovaj mi je bio apsolutno divan.
Lagano hladi pa je zapravo stvarno super stvar za namazati nakon sunčanja, a ja koja sam OPET pocrvenila jer sam se zaboravila namazati sam uživala u njemu kada me koža nije zatezala bez obzira na crvenilo kože.
Cijelo ljeto sam se mackala njime, čak i onda kada nisam bila na suncu, nakon tuširanja sam ga redovno koristila jer mrzim kad losionima treba sto godina da se upiju u kožu, a ovaj je to obavljao odmah. Definitino kupujem opet i preporučam svima :D


Essence Blushplay paleta za skulptiranje obraza



Jako volim ovu paletu, jer ova rumenila mogu nositi i uz jake lookove na licu, ali i onda kada skoro ništa nemam, lako se blendaju, pigmentirana su dovoljno da se ako baš niste zapeli, ne može pretjerati s nanošenjem i daju licu onaj svježi glow, budno i živahno lice izgleda s njima. Higlighter nije po mome ukusu samo zato jer ne šljašti ko disko kugla, ali oni koji vole lagani glow će s ovime biti prezadovoljni.
Mislim da nijanse pašu svim podtonovima kože, meni su svakako pasale :)


Essence the bolds Shine Shine Shine sjajilo za usne


Iako zapravo ne volim sjajila, ovo sjajilo (skupa s onim Catrice od gore) mi je odlično jer usnama daje onaj "sočni", puni izgled, jaaaako je sjajan i nimalo prigušen i odlično izgleda iz neki smokey look neutralnijih nijansi na očima.
Ljepljivo je i ja to ne volim, ali kada mi na usnama daje ono što želim, onda ću preći preko toga.
Ne uvlači se u borice i ne pomiče se puno po usnama, pa je za mene pogodak.


Labellino


Za kraj, ali ne manje bitni su Labellino balzami koji su nedavno poharali tržište, izgledom nas podsjećaju na drugi brend balzama, maleni, praktični da stanu u svaku torbu, cijelo ime i oblik mi je jako dječji i zabavan i obožavam ih nositi u torbi za hidratiziranje tokom dana.
Miris mente i miris maline i crvene jabuke, birate ono što vama najbolje odgovara, oba mirišu fantastično, menta daje lagani hladnjikav osjećaj usnama, a s obzirom da nikako nisam mogla naći balzam koji mi ne bi pomaknuo tekući mat ruž i koji ga zapravo ne bi napravio sjajnim, ovi balzami, s obzirom na to da nisu masni ni teški i ga je njihova tekstura jako lagana na usnama, su odlična podloga težim tekućim ruževima koje ne možete nanositi samostalno (meni su to Colourpop i Sleek).
Dolaze u plastičnom jajastom pakiranju u količini od 7 grama, prozirne boje na usnama, a u pakiranju mint zelene i baby roze boje.




Što ste od ovih proizvoda isprobali? Sviđaju li vam se ovakvi postovi? 
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Garnier micelarnu obozavam. Trosim 5 ili 6 bocicu vec. Najbolja mi je i necu vise nikad niti jednu drugu micelarnu kupiti 😄
    Catrice paletu imam i ok mi je.
    a ova nova labella.. njega usana 0 bodova. Ali eto. Odsad cu ih koristiti kao i ti,prije mat ruzeva. Dobra ideja 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je ovo ljeto jako privlačio ovaj Afrofita jogurt...na kraju ga nisam uzela al sad mi je žao. Ono što si napisala o njemu je pun pogodak za mene...
    Garnier dvofaznu mic. koristim samo kad nosim makeup za kojeg znam da je teško skinuti.. Al ne koristima ga za cijelo lice jer ne volim takav filing nakon njega

    OdgovoriIzbriši
  3. Od svega mi je žao što nisam nikad isprobala ova Geisha rumenila :D Vjerojatno bi da sam ih kupila držala na pijedestalu da se divim reljefu, nekih mjesec dana, a tak onda krenula koristiti xD

    OdgovoriIzbriši