7/03/2017

QUARNERO MIRIS KVARNERA

0


Inače imam tendenciju biti lijena za korištenje ikakvih mazalica za tijelo, bile one u uljnom ili mliječnom obliku, nikad nisam razvila rutinu mazanja nakon tuširanja, a kad sam vremenski ograničena, onda sam još i gora.

Početkom četvrtog mjeseca na adresu mi je stiglo Quarnero ulje za njegu tijela Miris Kvarnera, a ne mogu se odlučiti jesam li se u njega zaljubila na prvi pogled, zbog jednostavne, a elegantne i markantne ambalaže ili na prvi miris, kojeg vam ne mogu dovoljno dobro dočarati jer je jednostavno jedan od posebnijih mirisa koje sam imala priliku pomirisati.

Ulje dolazi u crnoj staklenoj bočici plastičnog čepa na odvrtanje u količini od 100 ml.



Za ulje kažu:

Rapsodija ruže geranije, lavande i bergamota posebno je odabrana za umornu i iritiranu kožu od nepovoljnog utjecaja vanjskih čimbenika zahvaljujući svom poznatom umirujućem djelovanju sadržanih ulja Na koži stvaraju osjećaj ugode, a uz to imaju i naglašen njegujući učinak. Preporuča se i za njegu kože s celulitom.
Idealno za vrijeme velike hladnoće, nakon sunčanja i kupanja.
Njega tijela:
Nanosi se na lagano vlažnu kožu poslije tuširanja.
Njega lica:
Mješavina je  namijenjena i za njegu lica. Nanosi se na lagano vlažnu kožu lica nakon čišćenja s eko hidrolatom od lavande ili smilja.
 

Kako inače imam jako suhu kožu tijela, pogotovo nogu, bila sam oduševljena gledati kako blagotvorno ovo ulje djeluje, nakon što bih napravila potpun piling tijela, nastavila bih sa njegom ovim uljem.



Ulje na koži nije teško, nisam potpuno sigurna koliko se zapravo brzo upija jer ga uvijek mažem prije spavanja, a do ujutro su ulje i koža već odradili svoje pa se tako obavezno probudim glatke i nježne kože. Najviše ga volim koristiti na listovima i koljenima, s obzirom da mi je tamo koža najviše suha, a tko ima ultra suhu kožu koja ima tendenciju perutanja, prejake suhoće, pa čak i krvarenja, preporučila bih ga uz korištenje pomiješanog s nekom kremom, kako bi efekt bio još bolji.

Za lice ga nisam koristila pa vam u te svrhe ne mogu puno reći, jer sam trenutno na dosta reduciranoj njezi lica koja mi već mjesecima odgovara i trenutno ne isprobavam ništa novo jer sam se u potpunosti riješila prištića i ne želim si dopustiti nove gamadi :)


Nisam sigurna u samu cijenu proizvoda, ali su sastojci organskog podrijetla, te imaju certifikat organskog i veganskog proizvoda.

Sesamum indicum oil*, Lavandula angustifolia flowers oil, Citrus aurantium Bergamia peel oil*, Pelargonium graveolens leaves oil*, linalool**, limonene**, citronellol**, geraniol**, citral**            

*sastojci organskog podrijetla
** dominantni sastojci eteričnih ulja

Kako bi imali priliku isprobati ovaj, odnosno jedan od Quarnero ulja, najavljujem vam jednu nagradnu igru koja će se uskoro naći na Facebook stranici bloga, a radi se o ulju Miris Istre koje je odlukom stručnog žirija  Natural Health International Beauty Awards 2017. osvojilo  titulu „Highly commended“ u kategoriji ulja za njegu tijela, u konkurenciji s preko 200 brendova iz  27 zemalja svijeta :)


Koristite li ulja u njezi tijela? Preferirate li uljne ili mliječne teksture kod njege kože tijela?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

0 komentari :

Objavi komentar