7/07/2017

L'OREAL EXTRAORDINARY CLAY

5


U svojih 22 godine postojanja isprobala sam svakakve preparate za kosu, svakakve šampone, maske, regeneratore prije nego je na moju adresu stigla ova linija.
Zapravo, tjedan dana prije nego sam od L'oreala dobila ovaj trio, u Mulleru sam kupila cijelu liniju i već je isprobala do tad, a ovo je bio samo šlag na torti.
L'oreal Extraordinary Clay linija sadrži masku za kosu, šampon i regenerator, a uz to troje se na policama još može pronaći i šampon za suho pranje kose kojeg sam kupila prije nekoliko dana pa ga još nisam stigla pošteno isprobati, ali kažu da je i on dobar pa sam ga morala uzeti.

Naime, radi se o liniji sa 3 vrste gline koje bi trebale iz vaše kose izvući masnoću i produžiti vrijeme pranja kose, a istodobno njegovati kosu, jer je najčešći tip kose upravo taj da se vlasište masti, a vrhovi kose su suhi.

Svako toliko kada se ponovno oblajham imam period od tjedan, dva kada mi se vlasište uopće ne masti čak ni nakon 4,5 dana ne pranja kose, ali kad taj period prođe i kada mi počne rasti nova kosa, stvari se opet vrate na staro i nakon samo dva dana, nekad čak i dva, tjeme se zamasti, što uzrokuje da mi kosa na vrhu glave izgubi volumen, splasne i to više ne liči na ništa.
Inače imam tanku kosu bez volumena, koja je frčkava i prirodno suha, a blajhanjem sam je još više osušila, ali se tjeme redovno masti pa i ona mrvica volumena koju imam ubrzo nestane.


Maska*



Maska u ovoj liniji nije namijenjena njezi kose, već se koristi prije pranja kako bi upila masnoću s tjemena i olakšala daljnju njegu šamponom i besprijekorno očistila vlasište od masnoće bez da ga isuši. Nanosi se nekoliko minuta prije pranja kose, na način da se ili prstima ili četkicom za bojanje kose razmaže po tjemenu kako bi pokupila masnoću.
Sama tekstura je glinena, što me s obzirom na sastojke ne čudi i više se migolji po ambalaži nego što je slegnuta.
Kao i ostatak linije, ima odličan miris, koji bi svrstala u neki klasičan miris koji možete naći u drogerijskim šamponima.


Šampon*


Ovaj je šampon isto kao i ostatak linije, napravljen s tri vrste gline kako bi uklonio masnoću, ali kako ne bi isušio dlaku, što mi je vrlo bitno jer kao što sam prije rekla, imam ekstremno suhu kosu i sve što joj treba je puno hidratacije, a da mi se pritom kosa ne masti nakon 5 sati.
Tekstura je gelasta, miris je drogerijski, podsjeća me na nešto ljekarnički i čisto.


Regenerator*


Regenerator iz ove linije je napravljen tako da maaaaksimalno nahrani kosu, a da je ne zamasti. Tekstura je mliječna, miris također drogerijski, sva tri proizvoda su istog mirisa koji mi se sviđa.


Neću odgađati s priznanjem da obožavam ovu liniju.
Masku ne koristim tako često kako ne bih previše odmastila vlasište, kako se situacija ne bi pogoršala jer je i vlasište kao i lice, ako ga previše očistite, ono se počne ponašati upravo onako kako ne želite. Naše vlasište treba svoju prirodnu masnoću kako bi dlaku održavalo zdravom.
Bez obzira na to, maska radi svoj posao i vidim razliku, ona još više produži efekt čiste kose i super je u kombinaciji sa ostatkom linije.

Šampon je dosta jak, ali ne u smislu da radi nešto kontra na kosi, već ga je potrebno JAKO DOBRO isprati, jer sam primjetila da se više ljudi žalilo kako su od ove linije dobili prhut, a to je sve uzrokovano nedovoljnim ispiranjem. U razgovoru s frizerkom sam saznala da dosta ljudi misli da ima prhut, a da su to zapravo naslage šampona na nedovoljno ispranom vlasištu i kosi. Na dubinskom skeniranju u frizerskom salonu Ruža Kerastase djevojka je na skeniranju kamerom vidjela nakupine čak i kod mene, misleći da je prhut, ali je ubrzo shvatila o čemu se radi. Da se vratim na šampon, uistinu je jak i može se pokazati dobrim samo pravilnim korištenjem, u suprotnom ćete dobiti kontra efekt. Ako vam kosa na bilo kojem djelu ostane jako kruta, odmah možete znati da se radi o tome da niste dobro isprali kosu, jer sam ja to zamjetila tada.

Regenerator mi je jedan od dražih regeneratora koje sam isprobala. Radi se o regeneratoru mliječne teksture koji mi ne oteža kosu čineći je još priljepljenijom uz vlasište i glavu, ne zamasti je čak i kada malu količinu namažem na gornji dio kose, a jako dobro njeguje i poslije njega mi je kosa mekana, djeluje zdravije i življe, čak prividno sanira ispucale vrhove kojih još uvijek imam bezbroj, čak i kada se friško ošišam.

Toliko volim ovu liniju da sam kad sam naišla na sniženje na ovu liniju, kupila tri komada od svakog proizvoda i nijedno mi pranje ne može proći bez ovih šampona.

Sviđa mi se što ovi proizvodi uistinu rade ono što kažu da rade, pa im je to jedan veliki bonus, a i pravi su detox za vlasište. Ostaje mi još samo isprobati suhi šampon za koji ću dojmove dati u mini recenziji na Facebook stranici bloga :)

Redom od dolje prema gore - maska, šampon i regenerator

Jeste li isprobali proizvode iz ove linije? Koji vam se proizvod najviše svidio? Rade li proizvodi i na vašoj kosi ono za što su stvoreni?
Pišite mi, voli vas Kike :*


*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih



Broj komentara: 5 :

  1. Probala sam sve iz ove linije jer upravo imam masno vlasište i moram reći da sam oduševljena celom linijom proizvoda. Čak posle par meseci od korišćenja mislim da mi se masnoća dosta regulisala zahvaljujući ovim proizvodima. Takodje svaka preporuka za iste!
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  2. Sampon i regenerator su mi fantasticni, nikad nijedni nisu tako dobro djelovali na moje masno vlasiste 👍 jos moram i masku probati

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo gotovo identične dojmove o liniji! Hvala ti da si podijelila s nama ovu informaciju o taloženju šampona na vlasištu, nikada ne bi pomislila na to. Definitivno ću više obratiti pažnju na to ubuduće i potrošiti koju minutu više na ispiranje.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Probala sam samo šampon i jako mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čula sam sve najbolje o ovoj liniji i veselim je se isprobati :)

    OdgovoriIzbriši