6/11/2017

CHATzY CHAT NO.1

1

Dragi moji šminkoljupci, nadam se, odmah na početku da vam se ovakav tip posta sviđa, ja sam ih definitivno voljela kod jedne od bivših blogerica, Mells corner (njezin je naslov inspirirao moj), jednostavno volim kad se blogeri nekad opuste od regularnih tema njihova bloga i malo porazgovaraju sa svojim čitateljima.


Moram priznati da je ovaj blog, kao i ja, upao u kolotečinu nedostatka vremena i da nikad nisam mislila da će postojati neki veći prioriteti od pisanja o nečemu što je tako veliki dio moga života, ali kada vam se naniže život i agresivan tempo života, jako je teško održavati sve u balansu.
Kritiziram samu sebe iz dana u dan kako bih trebala više pažnje posvetiti sebi i svome slobodnom vremenu, ali kad takvo vrijeme dođe, onda se jednostavno opuštam na druge načine i imam tendenciju samo se izvaliti u krevet, disati i razmišljati o svemu što mi kola kroz glavu.
Ovaj je blog s jedne strane moja oaza mira, a s druge strane hrpetina stresa, jer sam se upustila u toliko stvari, a toliko ih malo mogu na "vrijeme" ostvariti.


Imam osjećaj kao da se cijelo vrijeme svima ispričavam i opravdavam što imam obaveze koje se ne tiču ovog bloga, kao da svaki put kada imam slobodan dan, a ne provedem ga obavljajući ono što bih trebala, da me svi potajno kritiziraju i osuđuju, a onda se lagano i ugušim u svim tim lošim mislima i nerijetko sam nesretna jer sve ne ide kako bih trebala.

Ne šalim se kad kažem da već četvrti put brišem napisane rečenice jer ne želim da ovaj tekst postane oblak negativne energije u kojem nisam rekla ništa, pa ću reći da je ova godina teža nego što sam je očekivala i priželjkivala, ali je definitivno ekstremno ispunjena.
Vjerujem da svi znate da radim na dva mjesta kako bih imala mogućnost studirati ono što stvarno volim (iako prije nego sam upisala Edward Bernays, odnosi s javnošću nisu u potpunosti bili smjer u kojem sam ikad namjeravala ići).
Raduje me činjenica što od strane ljudi koji su mi jako bliski često dobijem priznanje i neku vrstu divljenja za svoje mogućnosti, a onda me sve to trgne i natjera da sve ono što radim, radim još i bolje, pa sam tako  zadnju godinu dana shvatila da me osim kozmetike, jako privlači kava odnosno crtanje po kavi i trudim se gledati što više videa da goste kafića u kojem radim dočeka kava napravljena s puno srca i užitka i da im prenesem malo svoga entuzijazma.
Također me jako raduje podrška moje obitelji, kad ima jako loših dana, kad bi se svi međusobno posvađali jer smo svi nervozni od poslova, škole, faksa, na kraju dana je najbitnije da imamo jedni druge i to mi srce ispuni ogromnim veseljem.


Bez obzira na okolnosti dva posla, fakulteta i u konačnici, osobnog života, jako sam vesela što mi ova godina prolazi u znaku putovanja, pa sam tako posjetila Budimpeštu (Mađarska), Killarney i Dublin (Irska), često odlazim u Rijeku na jednodnevne "izlete", bila sam na trodnevnom kampiranju u Samoboru, posjetila sam svoju Silviju u Bjelovaru, a za nekoliko dana opet idem k njoj, odlučila sam disati punim plućima, tj. onoliko koliko mi dopuštaju haha :D
Također sam, kad sam putovala u Irsku, prvi puta iskusila let avionom i iskreno se nadam da će ova godina do kraja biti godina putovanja, ali se isto tako nadam da to neće stati na samo ovoj godini.
Inače nisam osoba koja previše uživa u putovanjima, ali što više ide vrijeme, veseli me imati ta iskustva i sjećanja, otići negdje gdje te nitko ne pozna i samo se opustiti, pogotovo kada uz sve to imaš i dobro društvo.


Drago mi je što sam od otprilike jedanaestog mjeseca također sve više i više srezala svoju mejkap wish listu, pa sam tako svoju sve samo ne skromnu mejkap kolekciju podebljala sa ABH Moonchild paletom higlightera, ABH Modern Renaissance paletom sjenila, Sleek Goodnight sweetheart paletom sjenila, theBalm Meet Matt(e) Trimony paletom sjenila i još puno proizvoda koje sam dugo gledala i koji su upravo ono što ja želim. Trudim se šminkati što više, iako mi i to nekad ne ide od vremena i ruke, što više vježbam, proširujem svoje horizonte i izlazim iz komfort zone (da, čak je i ja imam) kako bih bila što bolja i kako bih jedan dan to sve iskoristila u još veće svrhe.

Za kraj, ne znam pratite li me na instagramu (klik do mojeg profila, KikeOvoJePrezime), tamo me možete naći dosta često, jer sam zapravo tamo aktivnija nego na ostalim društvenim mrežama. 
Razmišljala sam o tome da u bliskoj budućnosti napravim odvojeni instagram za ovaj blog, gdje bi se onda potrudila sherati sadržaj svaki dan, kako bih i sam blog dovela na neku veću razinu.


Pišite mi, bez obzira što u većini slučajeva nemam vremena da vam odmah odgovorim, pišite mi mailom, pišite mi na instagram, želim čuti i znati što VAS inspirira, veseli i kako provodite vaše dane.

Od srca vas voli vaša Kike <3 :*



1 komentar :