4/11/2017

RIMMEL THE ONLY ONE - RUN THE SHOW

3


Kao ljubiteljicu ljubičastih ruževa, L. iz Rimmela me se sjetila odmah kad je vidjela ovu nijansu ruža i nekoliko dana kasnije bila je na mojoj adresi.
Iako sam postala najveći fan tekućih ruževa jer odgovaraju svim mojim potrebama i dalje, dosta često, zapravo, nosim obične ruževe.
Jako je teško naći ljubičasti ruž u kojem nema primjesa kojekakvih nijansi koje ljudi vole nazivati ljubičastom, jer je za mene ljubičasta isključivo "milka" nijansa, a varirati može jedino u tome je li tamnija ili svjetlija.
Također, preferiram hladnije nijanse ruževa jer laskaju mojem podtonu kože.



Nijansa Run the show je nijansa po mojem ukusu, ljubičasta, koja ipak naginje na topliji ton, ali je svejedno u spektru boje koja mi odgovara.
Radi se o klasičnom mat ružu koji je na usnama prirodno mat, ne isušuje, ne zateže, kremast je, a u sebi nema sjaj, postojanost boje se dobije u samo jednom premazu.

Kao i svi Rimmel ruževi (barem oni koje sam ja probala) ima specifičan miris, na neku ruku daje po ružama, nećete ga osjećati dugo, ali je prekrasan i obavije nosnice kad ga stavljate na usne.

Trajnost je za jedan kremasti ruž vrlo dobra, potraje i do 5 sati, s time da će malo slabije podnositi hranu, dok se čvrsto drži ako isključivo pijete.


Ono što najviše volim kod njega je upravo taj osjećaj hidratiziranih usana, nakon njega nemate ljuskice i obožavala sam ga u hladnijim danima kada su mi usne u pogubnom stanju što od hladnoće i vjetra, što od svakakvih tekstura ruževa koje nosim.

Iako je postojanost boje odlična, svrstala bih ga u one ruževe koji imaju boju, ali nemaju tu punoću boje.
S obzirom da ne znam kako da vam to točno opišem, pripomoći ću se lakovima za nokte.
Imate one lakove koji u bočici liče na jednu boju, a kad ih namažete na nokte, mliječne su teksture i morate staviti tri sloja da bi boja bila barem pola onakva kakva je u pakiranju, a imate one koji su u jednom premazu jaka boja kakvu ste vidjeli u bočici.
Nemojte misliti da je ovaj ruž slab na usnama, ali kad bih ga usporedila s MAC Heroine ružem koji je nijansom najbliži ovom ružu (Rimmel je mrvicu svjetliji, ali jedva vidljivo), MAC mi ima tu punoću boje.

Lijevo - Rimmel Run the show, desno - MAC Heroine
Na slici iznad vidite o čemu pričam, ali bez obzira na to, kada bih tražila ovu nijansu ljubičaste s ograničenim budžetom, apsolutno bih odabrala ovaj, jer je moje viđenje odličnog ljubičastog ruža.

Nosite li ljubičaste ruževe? Smatrate li ih pretjeranim za svaki dan? Jeste li isprobali neku nijansu iz ove kolekcije ruževa?
Pišite mi, voli vas Kike :*

*PR PROIZVODI - bez obzira na činjenicu da sam proizvode dobila, predstavljam iskreno viđenje dobivenih

3 komentara :

  1. Da, volim ljubicaste ruzeve u zadnje vrijeme
    Evo baš sam si danas kupila Essence ljubicasti ruz.
    A naj ljubicasti mi je Aura tekući, 616 😎😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubičasto je sveto! <3 da moram birati nijansu koju ću na usnama nositi do kraja života to bi bila ljubičasta :)
    Baš ću si pogledati ovaj ruž kada budem šnjufkala po trgovinama :)

    OdgovoriIzbriši