3/09/2017

GLITTER TEARS LOTD

1


Dragi moji šminkoljupci, ovaj sam vikend za potrebe makeup challengea na blogu kolegice Mirele (klik za više informacija o samom natječaju) radila Glitter tears look. Prvi zadatak je bio napraviti nešto s gliterom, a nakon dužeg razmišljanja što bih mogla napraviti, na pamet su mi pale suze od glittera.
Pogledala sam ideje na internetu i bacila se na kreiranje ovog looka :)

Lice

Wet 'n' wild Coverall puder - 815 Fair
Aura Correct me korektor - 304 Fair
MAC Blot puder u kamenu - Light
Illamasqua kremasti pigment - Hollow
Nabla Shade&Glow - Gotham
Anastasia Bewerly Hills glow kit - Moonchild
Maybelline color tatoo - Taupe

Oči

Wet 'n' wild Photofocus baza za sjenilo
Essence Colour arts baza za sjenilo (diskontinuirano)
Duo ljepilo za umjetne trepavice
theBalm Meet Matt(e) Trimony 
Aura So dolly So sweet LE umjetne trepavice - 14 Look at me
Maybelline lash sensational maskara
Ebay glitter 
Nail art zvjezdice i kuglice za caviar manikuru

Usne

Make up factory Metallic eye color fluid -  Iridescent Blue




Kako bi stvorila što bolju iluziju suzama obrisanog pudera, ispod glitera sam sjenilom povukla oblik suza.
Tanki nanos sitnog glitera je stvorio mokri odsjaj, iako se na fotografijama izgubio kompletni sjaj glittera, sve skupa izgleda dosta efektno.
Nisam nanosila rumenilo, a i highlighter je prilično blago nanesen.
Na sam nos sam stavila rumenilo kako bi se stvorio dojam crvenog nosa.
Glitter sam lijepila diskontinuiranom bazom za pigmente od Essencea, a krupnije kuglice i zvjezdice nalijepila sam Duo ljepilom za trepavice uz pomoć pincete.




Cijelom bi looku dodala malo melankolije, pa si za ukupni doživljaj kliknite na ovaj link i poslušajte pjesmu koja mi se vukla glavom u to doba: LINK.



Kako vam se sviđa ovaj look i jeste li hrabri da ga isprobate na sebi?
Pišite mi, voli vas Kike :*

1 komentar :

  1. Odlično. Pa isprobala bih ga svakako, odličan je za neki fotošuting. Predobro odrađen zadatak :D

    OdgovoriIzbriši